21 martie 2014

Puterea de a visa (21 – 23 martie 2014)





 
Zilele acestea avem energia necesara pentru a ne pune in practica visele. Poate ca dorim sau tanjim dupa ceva de mult timp, dar nu am avut curajul sa trecem la actiune. Ne-a fost teama sau am considerat ca planurile nostre sunt doar iluzii. Acum a venit momentul sa ne afirmam cu adevarat propria identitate (Soare in Berbec), sa calatorim pe aripile emotiilor noastre in cautarea propriilor idealuri (Luna in Sagetator) pentru a putea concretiza in realitate visele (Mercur conjunct Neptun in Pesti).


20 martie – Soare in Berbec
21 – 23 martie – Luna in Sagetator
22 martie – Mercur conjunct Neptun in Pesti


“Eu îmi visez picturile, iar apoi îmi pictez visele.”
“Când simt nevoia de religie, mi se întâmplă să ies noaptea să pictez stelele.“
“Omul nu trăieşte numai pentru a fi fericit, ci ca să facă lucruri măreţe pentru umanitate.”
“Profesiunea ta nu este cea care îţi aduce salariul lunar. Profesiunea ta este ceea ce ai de făcut pe pământ.”

Vincent Van Gogh (1853 – 1890)
(nativ cu Soare in Berbec, Luna Jupiter in Sagetator, Neptun Marte Venus in Pesti)

Pictura : Noapte instelata peste Ron (1880)


In 1971 muzicianul Don McLeon, dupa ce a citit o carte despre Van Gogh, a scris si compus aceasta extraordinara piesa dedicata memoriei artistului. Cantecul, intitulat simplu "Vincent", dar cunoscut si sub numele de "Starry, Starry Night" a devenit anul urmator hitul nr 1 in U.K. si nr 12 in U.S.

Don McLean  Vincent (Starry,Starry Night)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu